k Cerita Awek: Kisah seks melayu boleh,

Wednesday, February 23, 2011

Kisah seks melayu boleh,


Tangan dia cengkam belakang aku. Agak sakit jugak aku rasa kena kuku dia, tapi tak pe.. Heh. Aku tengok air mata menitis keluar dari tepi mata Ani yang masih pejam. Sakit la kot(?).. Tapi kejap aje ni. Nak bagi Ani leka, aku french kiss dia sambil tangan aku mengurut lembut kedua-dua tetek Ani yang segar di sebalik baju tidur dia tu.

Aku buat macam tu sampai dia mula mengerang balik. Sambil tu aku tarik batang aku keluar sampai had kepala aje, kemudian tekan masuk balik. Lebih dalam dari tadi. Aku mula menyorong-tarik batang aku keluar masuk cipap Ani. Tarik keluar pelan-pelan dan tekan laju sikit ke dalam. Makin lama makin dalam aku rasa batang aku menyelami dasar cipap Ani.

SEX HANGAT SCAMDAL SERU GADIS MELAYU BOGEL

2 comments: